baranbaran، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

باران الهی

اولین پیاده روی دونفره

1392/5/15 18:02
نویسنده : دریا
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی عزیزم

 

نمیدونی بااینکه هنوز علائمی ازت ندیدم ولی چقدردوست دارم

 

این چند وقته مامان یکم حرص خورده ببخشید سر مسائل درسی و پروژه

هفته پیش یکبار سونو رفتم

 

اوضاع شما بهتر بود

 

مثل اینکه دست ازترسیدن برداشته بودیو یکم جاتون به سمت وسط رحم تغییر داده بودین

 

قربونت برم نترسسسسسسس

 

بیا وسط

 

مامان مواظبته

 

۵شنبه هم با بابایی رفتیم دکتر خانم دکتر گفت اوضاعت خوبه

یک سری منعیات غذایی داد

پلو

چربی

شیرینی

سرخ کردنی

ممنوع

 

ولی گفت میتونی از همین حالادر حدی که خسته نشی پیاده روی کنی

 

خلاصه بعدش با بابایی پیاده برگشتیم تا سرکار

 

بعد عصری با مامانم و بابام و دایی جونت و بابای خوشملت رفتیم روزولت و من یک شلوار بارداری و یک سارافون شلوار خریدم

 

بعد رفتیم خیابون بهار و یک بالش بارداری خریدم اخه مامانی شبا کمرش و لگنش درد میگیره

 

امروز صبح هم برای اولین بار باتو رفتم پیاده روی  وتاازمایشگاه پیاده رفتم و ازمایش خون دادم

 

دوشنبه دیگه میریم سه تایی تا من ازمایش غربالگری بدم

 

دوستدارم زودتر ببینمت

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران الهی می باشد