baranbaran، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

باران الهی

باران می بارد

1392/5/15 18:08
نویسنده : دریا
150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

عزیز دلم  دختر نازم  برکت زندگیم تنها کسم

چند وقته خیلی احساس تنهایی میکنم چندوقته مامان احساس میکنه هیچ پشتیبانی نداره

جز این موجود کوچولو که هر چنددقیقه ابراز وجود میکنه و خدا کسی نیست

داره بارون میاد

 

مامان هر وقت تو زندگی دلش میگیره بارون میاد

 

باران ارومم میکنه

مثل تو

 

خیلی دوست دارم همه چی برای رشد و ارامشت مهیاباشه امااااا افسوس

این هفته همش گریه کردم

 

خدایا ما رو ببخش که نعماتت را شکر گذار نیستیم

 

داریم روزهای دو نفره مون رو به بطالت میگذرونیم

تنها کس من تو زندگیم شوهرمه

اینقدر که اونو دوست دارممم هیچ کس رو دوست ندارم اماااا....

همیشه فکرمیکردم وقتی حامله بشممم

خیلی مسائل رعایت میشه

اما خیالی خام بود

البته در مورد زندگی خودم خیال باطل بوده

چون دارم میبینم بقیه اینجوری نیستن

 

امیدوارم باران من تو زندگیش اینقدراحساساتی و وابسته نباشه

اینقدر ازاول تو زندگیش ساده و بی غرور نباشه

که از این سادگیش سو استفاده بشه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران الهی می باشد