baranbaran، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

باران الهی

خرید تخت

1392/5/15 18:05
نویسنده : دریا
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزمممم

 

شیطونک من خوبی

ظاهرا که خوبی چون حسابی تکون میخوری

بخصوص اگه مامان حالش خوب باشه تو هم همش دائم میزنی

چنگ میزنی

لگد میزنی

جمعه با مامان و بابا و بابایی مهربوت رفتیم و سرویس خوابتو گرفتیم ولی دی مه میارن ایشالا

 

عزیزمممممممممممممممممم

خیلی خوشمل شده

 

راستی اینقدر همه گفتن که ممکن پسر باشی من رفتم دوباره سونو تو یه روز بارونی

کلی بزرگ شده کف پاهات و دستات رو دیدم و صورت خوشگلت رو هم نشونم داد الهییییییییییییییییییییییییییی قربونت برو

خیلی ناز بودی

دوباره گفت شما دختری

و بعدش من تخت شمارو خریدم

یه دست کامل لباس تو خونه ای سفید باروبان پاپیونی هم خریدم خیلی خوشگل بود با یه جوراب شلواری و یک سارافون لی برای تابستونت

 

وایییییییییییییی اینقدر چیز هست که دلم میخواد برات بخرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران الهی می باشد