baranbaran، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

باران الهی

برگشتمممممممممممممم

1392/5/15 18:04
نویسنده : دریا
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممممم صد تا سلاممممممممممم

 

خوبینننننننننننننننننن خیلی دلم براتون تنگ شده حسابیهااااااااا

 

 

سفرخوب بود خرید هم کردم

 

لباس

وسایل نینی

 

کالسکه و کریرو برای خودمون هم کمی لباس

 

ولی از سه شنبه پیش از سر کارم هی اعصابمو خورد کردم الانم بایدبرم تواتاق رئیس جواب پس بدم

اه

 

یک کیلو و ۸۰۰ اضافه شدم

شنا و پیاده روی زیاد بود

 

ولی من تو این سفر خواستم به بدنم استراحت بدم چون شانون جونهم بهم پیشنهاد کرده بود برای از بین بردن ثابت موندن وزنم یه مدت ول کنم

 

این سفر فرصت خوبی بود برای این کار

جاتون خالی ولی خیلی دلم برای ایران

خونه زندگیم ومامانا و ..... تنگ شد میدونین مدتش زیاد بود

 

 

خلاصه که ازامروز دیگه قولللللللللللللللللللل میدم رعایت درست و حسابی و تحرک خوب داشته باشم

 

اینقدر تو این چند وقت خوردم کعه دیگه حالم بهم میخوره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران الهی می باشد