baranbaran، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

باران الهی

آرامش

1392/5/15 18:03
نویسنده : دریا
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبینننننن 

 

فعلا من و نینی تو ارامشیم

 

بعد از یک هفته استرس

 

هفته پیش بخاطر این حبه انگور ۶ مرتبه در عرض ۳ روز سونو شدم

 

تا بالاخره توسط دکتر عزیز و مهربون خانم دکتر حنطوش زاده و دکتر مهربونتر و عزیزم خانم دکتر واسعی خیالم راحت شد

 

واقعا چرا بعضی جاها اینقدراسم در کردن و پول میگیرننننننن بعد بداخلاققققق و بد تشخیصن

 

راستی حالت تهوع هم یکم اومده سراغم بیشتر عصرا

 

صدای قلب نینی هم بالاخره تو این ۶ بار شنیدم

 

حالا الان غصم این شده که چرا وزن اضافه کردم

 

۲ کیلو

نکنه خیلی چاق بشم

 

سعی میکنم رعایت کنم

 

ولی خوب یه روزایی نی نی خان خیلی گشنم میکنه

 

برامون دعا کنین

 

 

در ضمن اون شرکتهایی که ازشون مواد شیمیایی خریدم تا برای تحقیقم کار کنم

 

همشون متقلب بودن یکیشون پولو گرفته و رفته که رفته

 

یکیشون هم همه موادی که داده خرابه

 

ای خداااااااااااااااااااا چیکار کنم اولی رو جرات نمیکنم به شوشو بگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران الهی می باشد