baranbaran، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

باران الهی

یك وقفه طولانی

1393/8/27 14:12
نویسنده : دریا
500 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم معذرت كه مامان تنبلی مثل من داری خیلی وقته برات ننوشتم

اماتو این 7-8 ماهه اینقدرمطالب داشتم كه برات بنویسم اما نشده

كاش زمان متوقف میشد

كاش این جداییهای تدریجی در زندگی نبود

اولین جدایی از من بود كه بدنیا اومدی

بعد تمام شدن مرخصیم و یا شروع رفتن من به ازمایشگاه

و مرحله بعدش این بود كه شما راه افتادی و مستقل شدی

 

 

و حالا مرحله ای كه فكر میكنم برام خیلی سخته از شیر گرفتنته خیلی از نظر روانی بهم فشار میاد اما چه میشه كرد این روال زندگیه

باید بگذره

ماشالا خیلی شیطون و فرز هستی

خیلی تحركت زیاده همه میگن كارات عین پسرا هست

 

عاشق مسواك زدنی

دیروز خونه مامانی مسواك حواسته بودی بعدش هرچی گشته بودن مسواكت رو پیدا نكرده بودن تا اینكه من شب تو سطل اشغال راهروی خونه پیداش كردم

قربونت برم فكركرده بودی كه كارت تموم شده باید بندازیش تو اشغالی

كه البته ماهم انداختیمش واقعا تو اشغالی

 

تازگیها سر عوض كردن پوشك كلی بساط داریم جیغ و داد و فرار و اخرشم یه دو سه تا سیلی نصیب من میشه و بعدش هم كه میشورمت میارم كلی لگدمیزنی تا پوشكت كنم اونم چه لگدهاییسکوت

 

باید حتما برات شعربخونم و كلی چیز بدم دستت تا اروم بشی

خدا رو شكر غذاخوردنت خیلی بهترشده

بزنم به تخته خیلی چیزا رو میخوری

 

دایره لغاتت اینا هست

میو= صدایگربه

ذرت=ذات (با فتحه)

عوض=اض

قارقار=قیر گیر

سگ=س(بافتحه)

ساعت=ساعت

سلام=سسسسسسس

مه مه=-می می

من=من

دریا=ددا

بیرون=ددر

اب=اووونه

تراكتور=تدا

دست=دس

حسین=اسین

چشم=چش

كفش=دبچ

غذا= به به

اهنگ=نانا

سرسره=سسره

تاب=تا

جیش=جیش

هیس=هیسسسسس

توپ=تو دماغی تلفظ كنین قوپ

سبز=سز

زرد=ززز(بافتحه)

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مادر باران
6 دی 93 11:21
ماشالله به اين دخمل منم فكر از شيرگرفتن دخملي رو كه ميكنم غم دنيا رو سرم آوار ميشه چقدر مادر شدن سخته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران الهی می باشد