baranbaran، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

باران الهی

شكر خدای مهربان

1393/11/12 12:18
نویسنده : دریا
373 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه

خدایا شكرت كه این همه نعمت به من دادی خدایا این نعمتا رو از من نگیر

خدایا ببخش كه من بنده ناشكرت هستم كمك كن از نعمتهات استفاده صحیح و درست داشته باشم

امروز شنیدم یكی از اشناهای دورمون بچه چند ماهش بخاطریه سرما خوردگی و بی توجهی عفونت زده به قلبش و فوت كرده

 

خدایا شكرت برا سلامتی ما

بچم سالمه زندگیم روبه راهه شوهرم خوبه خدارو شكر همین واسه من بسه

 

خوب بریم سراغ دختر گلم الهی مامان فدات بشه روز به روز برام عزیزتر میشی

روز به روز من به تو وابسته ترمیشی و تو از من جداتر میشی(طبق روال روزگار)

 

البته تو هم خیلی به من  وابسته شدی

 

عرضم به حضورت كه دو هفته گذشته به فرآیند سخت و صبرلازم  پوشك گیری تو سپری شده و خدارو شكر خیلی موفقیت آمیز بوده

البته چند روز اول از پی پی خودت میترسیدی و اصلا اجازه به دفع نمیدادی و من متوسل به ملین شدم و دیگه نتونستی نگهش داریراضی بگذریم كه چقدر فیل و نی نی و كتاب هم به این موضوع كمك كرد و هوراو رقص و شعر

كل بحث موضوعی صحبت در منزل از زمان برگشت به خونه راجع به پی پی و كمی هم جیش بود طوری كه به بابات گفتم اگه یكی از پشت در خونه ما بگذره چی فكر میكنه

ولی خدارو شكر راه افتادی

 

مدت چند ماهیه دارم دیگه كامل به ول كردن كارم فكرمیكنم چون اعصاب خوردی كه سر نگهداری تو جیگر گوشم دارم بیشترازمنفعت های كار هست

احتمال زیاد اگه همین طور پیش بره بعد عید دیگه نمیرم سركار

دیگه میخوام در خدمت تو باشم

 

اعصابم خیلی ضعیف شده یه موقع هایی دعوات میكنم  بعد اینقدر عذاب وجدان میگیرم

 

البته اینم بگم ها شماهم خیلی تازگیها حرف گوش كن شدی(برعكس)

 

یعنی خودمو میكشم به حرفم گوش بدی اما حتی برنمیگردی نگام كنی

شیطون خرابكاررررر

 

دایره لغاتت كمی گسترده تر شده اما هنوز جمله نمیگی

 

حرفهامون رو خیلی خوب میفهمی

این ماه هم یك كیلو كم كردی متاسفانه یعنی اذر ماه 12.150 بودی الان حدودا 11.100 شدی:(

با اینكه ماشالا اشتهات خوبه ولیاینم بگم 8 تادندون تو یك ماه دراوردی خوب فكر كنم خیلی فشار اومده بهت

 

انار خیلی دوست داری

هندونه خیلی دوست داری

خدا رو شكر تغذیت خوبه

23 بهمن از اتلیه سها برات وقت گرفتیم با بابایی ببرمت اتلیه خیلی ذوق دارم

 

1 اسفند هم تولد برات میگیریم

روابط اجتماعی در حد فول آپشن یعنی ارتباطات قویییییییییییی

در ضمن تازگیها از یه مغازه دم بیمارستان میرم برات كتاب و بازیهای فكری میخرم باهم بازی میكنیم خیلی لذت میبریم باهم منم وجدانم راحت میشه كه یه وقتی برات گذاشتم و یه بازی فكر باهات كردم اصلا از اینكه همش پای تلویزیون باشی یا تبلت و سی دی و گوشی بدم میاد احساس بدی نسبت به خودم پیدا میكنم

رقصت هم خیلی بامزه شده كلا انسان تو دل برویی هستی الهی من فدات بشم الهی من بخورمت وای كه چقدر خوشمزهاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

وای بیا بچلونمت

 

دایره لغاتت اینا هست

میو= صدایگربه

ذرت=ذات (با فتحه)

عوض=اض

قارقار=قیر گیر

سگ=س(بافتحه)

ساعت=ساعت

سلام=سسسسسسس

مه مه=-می می

من=من

دریا=ددا

بیرون=ددر

اب=اووونه

تراكتور=تدا

دست=دس

حسین=اسین

چشم=چش

كفش=دبچ

غذا= به به

اهنگ=نانا

سرسره=سسره

تاب=تا

جیش=جیش

هیس=هیسسسسس

توپ=تو دماغی تلفظ كنین قوپ

سبز=سز

زرد=ززز(بافتحه)

مامان= مامان

بابا= بابا

فیل=فیل

موش = موش

آپ=آبی

ما=ماه

دال=دالی

خوجل=خوشگل

ناس=ناز

نیس=نیست

نی نی=نینی

اكی= عقب

اك=موقع دیدن مسجد یعنی الله اكبر

دست=دستبند

ببر=ببر

هاپ=صدای سگ

پی پی= خودتون میدونین دیگه

پیف پیف

با بای = بای بای

عسل=عسل

باش=باشه

بازم ازاینكه دیر به دیر میانم معذرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان باران
13 بهمن 93 9:01
ماشالله به اين ناز دخمل كه خانوم شده و جيششو ميگه بيصبرانه در انتظار ديدن عكساي آتليه خوشگل خانوم هستيم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران الهی می باشد