baranbaran، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

باران الهی

در ماه ششم

1392/7/2 10:17
نویسنده : دریا
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزممممممممممم

هر روز که میگذره بامزه تر میشیییییی خانم خانما

ولی چرا خوب وزن نمیگیریمتفکر هفته پیش بردمت پیش دکترت شما تو دو ماه ١ کیلو اضافه کرده بودی منم با خوشحالی قبل اینکه وزنت رو بدونم به دکتر گفتم :دکتر من الان دو هفتس دارم بهش لاب برنج و فرنی و حریره بادوم میدم

اما بعد از اینکه وزنت کرد گفت تو باید شیر خشک بخوری در کنار شیر من و اینجا بود که من واا رفتموقت تمام

اخه تو که شیشه نمیگیری و بد بختی من شروع شددددد من باید بهت سه وعده در روز البنه حداقل ١٢٠ سی سی در هروعده شیر خشک بدم اما مگه تو میخوریییییییییی

خیلی بخوری دو وعده ٦٠ سیسی

میدونم اذیت میشی اما یه دوهفته ای تا دوباره ببرمت دکتر چکت کنه مجبورم خلاصه تو نق میزنی و من هم مجبورم باهات کلنجار برم

 

تازگیها تا تنها میمونی شروع میکنی یه جور خوشگلی جیغ زدن یعنی بیاین منو ببرین

 

قربون دستای خوشگلت برم اشیا رو از این دست به اون دست میدی و میخوای پرت کنی ولی بلد نیستی و میزنی به سر و صورتتخنده

و بعدشم گریه خلاصه بساطی داریم چند روز پیشم خدا به من و تو رحم کرد گوشه جعبه دستمال کاغذی رو کردی تو چشمت و سفیدی شمت قرمز شده بود تا دو سه روز

دیگه از کارای جدیدتتت اینه که تنبل خانم وقتی غلت میزن و دمر میشی وخسته میشی سرتو میذاری و میخوابی تا خستگیت در بره بابا یاد بگیر برگردی ترسووووووووووووو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران الهی می باشد