baranbaran، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

باران الهی

ماه هفتم هم تموم شد

1392/7/2 10:28
نویسنده : دریا
406 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانم من هر روز که میگذره وابستگیم بهت زیاد تر میشه

ایشالا خودت یه روز مادر میشی

میبینی که شیرینه ولی سختتتتتتتتتت

خیلی سخته خیلی دوست دارم عاشقتم بدون تو زندگیم دیگه معنا نداره ولی گاهی فکر میکنم اگه میدونستم اینقدر دست تنهام و اینقدر سخته بچه دار نمیشدم زندگی بعد بچه دار شدن سخته سختتتتتتتتتت

خوب بگذریم من این ماه خیلی سرم شلوغ بود بالاخره دفاع کردم و تموم شد خدا رو شکر خیلی استرس داشتم

قربونت برم تازگیها خیلی بهم وابسته شدی

غذا خوردنت هم بهتر شده میخوای چهار دست و پا بری حالتشو میگیری اما بلد نیستی که دستاتو چجوری از رو زمین برداری بری جلو خودتو یهوووو پرت میکنی

 

راستی پوپوت هم دیگه تقریبا عین ادم بزرگا شده و با بوییییییییییییی بدددددددددددددآخ

خلاصه که خیلی شیطون شدی و اصلا نمیذاری من به هیچ کاری برسم

ولی کلا نسبت به بچه های دیگه اروم و خوبی خیلی ماهییییییییییییی

اول ماه پیش هم با بابایی رفتیم بهداشت واکسن شش ماهگیتو زدیم دلمون برات کباب شد

همچین که اولی رو زد برگشتی با جیغ یه نگاهی به بابایی که روی پاش نگهت داشته بود کردی واییی خیلی بد بود

 

ایشالا هیچ وقت مریض نشی همیشه سلامت باشیییییییییی

 

راستی دیگه میشینی خیلی با مزه شدههههه تخص منییییییییی تووووو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران الهی می باشد